• Boek gemakkelijk online
  • Géén boekingskosten
  • 7 dagen per week geopend

Appartementen Condado **

Spanje - Costa Brava - Lloret de Mar

Vergelijk de laagste prijzen:

reisduur

    Uw vakantie
    Foto van de accomodatie

    Uw vakantie wordt gecontroleerd

    i113p.p.
    incl. vlucht
    vertrek
    donderdag 07 oktober 2021
    terugkomst
    zondag 10 oktober 2021 (4 dagen)
    luchthaven
    Brussel (Zaventem)
    verzorging
    Logies

    Over deze accommodatie:

    Appartementen Condado **

    Inleiding

    Appartementen Condado is één van de populairste appartementencomplexen in Lloret de Mar in ons programma. En niet voor niets! De appartementen liggen vlakbij het bruisende centrum van Lloret de Mar in de wijk Fenals. De inrichting van de appartementen is eenvoudig maar zeer netjes, net als het uitstekend onderhouden zwembad op de dak van het complex. Doordat appartementen Condado zowel 2-, 3-, als 4-kamerappartementen heeft, wordt het complex vooral door groepen jongeren geboekt voor een heerlijke stap- en strandvakantie. En zelf koken is geen probleem, want de kitchenette heeft alle faciliteiten die het mogelijk maken om een goede bodem te leggen voor een avondje stappen na een lange stranddag.

    De Marisol-keten, waar appartementen Condado onder vallen, heeft een goede naam in Lloret de Mar. Het staat voor goede kwaliteit en onderhoud van hun hotels en appartementen. Dat is ook één van de redenen dat waarom deze appartementen eigenlijk een ster meer verdienen dan dat er nu op de gevel hangt!

    Bijzonderheden

    Huisdieren zijn niet toegestaan

    Faciliteiten

    - Receptie
    - Lift
    - Lounge
    - Dakterras met een zwembad en peuterbad
    - Gratis wifi in de gehele accommodatie beschikbaar

    Tegen betaling:
    - Parkeerplaats (ca. € 5 p.d.)

    Ligging

    Centrum op ca. 700 m, strand ca. 750 m. Supermarkt en openbaar vervoer ca. 100 m.

    Transfer

    Transfer luchthaven - accommodatie v.v. niet inbegrepen.
    U kunt een privétransfer per taxi/minibus of een transfer per shuttleservice bijboeken. Bij een privetransfer wordt u bij de accommodatie gebracht en opgehaald. De uit- en opstapplaats van de shuttletransfer ligt op ca. 200 m.

    Buspendelgasten

    U wordt gebracht en opgehaald bij de accommodatie.

    2-kamerappartement

    - Woon/slaapkamer met twee 1-persoonsslaapbank - Zithoek - Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Uitzicht op de stad

    3-kamerappartement

    - Woon/slaapkamer met twee 1-persoonsslaapbank - Zithoek - Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Uitzicht op de stad

    4-kamerappartement

    - Woon/slaapkamer met twee 1-persoonsslaapbank - Zithoek - Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Uitzicht op de stad

    Appartementen

    De kamers van appartementen Condado zijn eenvoudig ingericht en beschikken o.a. over de volgende faciliteiten: - Kitchenette met 4 kookplaten, koelkast, magnetron, broodrooster en koffiezetapparaat - Tv - Kluis - Airconditioning - 2-Persoonsslaapkamer - Badkamer met bad of douche, toilet en föhn - Balkon met zitje
    • Kinderbed gratis (opgeven bij boeking)
    • Eindschoonmaak
    • Wissel badlinnen (2x p.w.)
    • Schoonmaak en wissel bedlinnen (1x p.w.)
    • Verplichte kosten, ter plaatse te voldoen:
    • Toeristenbelasting (ca. € 0,50 p.p.p.d.)
    • Borg (ca. € 100 per appartement,voor jongeren t/m 24 jr. ca. € 100 p.p.)

    Pendelinformatie

    Buspendelinformatie
    Zoekt een comfortabele en betaalbare manier om uw strandbestemming te bereiken? Uitgerust aankomen na een nachtrit aan boord van een luxe touringcar?
    In 2020 voert de reisaanbieder de pendel/servicelijnen naar Spanje uit met Solmar Tours.

    Per luxe Royal Class touringcar naar de Costa Brava/Maresme/Dorada/Benidorm
    De touringcars vertrekken op vrijdag of maandag (m.u.v. de eerste en laatste weken van het seizoen) en de chauffeurs rijden u ’s nachts naar uw bestemming waar u de volgende morgen uitgerust aankomt. De terugreis begint op zaterdag- of dinsdagavond waarna u op zondag of woensdag weer terug in Nederland bent.

    Chauffeurs / hostess
    Onze chauffeur zorgt ervoor dat u veilig en comfortabel op uw bestemming aankomt. U kunt dus altijd rekenen op gastvrije en ervaren chauffeurs. Onze buspendelreizen worden altijd door twee chauffeurs uitgevoerd. Daarnaast is er op elke bus een hostess aanwezig die u tijdens de reis van allerhande service zoals catering voorziet en uw vragen en problemen zal beantwoorden en verhelpen.

    Luxe Royal Class Touringcars
    Al onze bussen zijn standaard uitgerust met airco, dubbel glas, dvd, luchtvering en een dubbel remsysteem. Verder is er een koelkast en een toilet voor noodgevallen aanwezig. Boven elke stoel bevindt zich een leeslampje en een blower. De Royal Class touringcar heeft op het bovendek 50 Royal Class stoelen, met een stoelafstand van min. 94,5 cm. De rugleuning is in slaapstand verstelbaar en aan de stoel is een beenplankje en voetensteun bevestigd. Het onderdek heeft 16 Royal Class stoelen, stoelafstand en voorzieningen gelijk aan boven. Kortom: een bijzonder luxe reiservaring.

    First Class Touringcar
    U ervaart een nieuwe manier van busreizen en busvakanties met de First Class bus! De stoelen zijn uitgevoerd in leer, breder en comfortabeler waardoor u meer bewegingsruimte heeft tijdens uw reis. Er staan slechts 3 stoelen op een rij, u zit dus naast elkaar of achter elkaar. Indien u tijdens de reis achter elkaar zit heeft u de meeste ruimte, maar ook naast elkaar heeft u voldoende ruimte zonder uw medepassagier te storen. De catering in de bus is goed verzorgd en nét iets uitgebreider dan in onze Royal Class bus. Op het bovendek van deze bus staan 36 First Class stoelen en op het onderdek 12 First Class stoelen. Wij hebben acht First Class bussen. Reservering voor deze bus is op aanvraag, Mocht één van deze bussen uitvallen, dan bestaat de kans dat u verder gebracht wordt in een Royal Class bus of andere vervangende bus. Het verschil in toeslag (€ 40) krijgt u voor die betreffende heen- en/of terugreis terugbetaald.

    Opstapplaatsen pendelreizen
    Er is per boeking maar één opstap- en uitstapplaats mogelijk. De opstapplaatsen Nederweert en Maastricht worden altijd na de wissel aangedaan. Op onze servicelijnen kan het zijn dat u per Comfort Class bus wordt ervoerd. Mochten wij door omstandigheden niet bij machte zijn de door u gekozen op- of uitstapplaats aan te houden, of om economische redenen besluiten de door u gekozen op- of uitstapplaats te wijzigen, dan zullen wij u de reiskosten op basis van openbaar vervoer 2e klasse vergoeden van de door u gekozen opstapplaats naar de door ons aangegeven opstapplaats. Indien er echter door bijv. evenementen of in opdracht van de gemeente uitgeweken moet worden naar een andere locatie geldt het recht op vergoeding niet.

    Bagage busvakanties
    Per persoon mag u maximaal meenemen: 1 koffer (80x70x30cm) van maximaal 20 kg + 1 tas handbagage, welke onder uw stoel moet passen. Wanneer uw handbagage niet onder uw stoel past, zal de chauffeur om veiligheidsredenen de handbagage in het laadruim plaatsen. Een koelbox kunt u dus niet meenemen in de bus. De volgende hulmiddelen zijn op aanvraag mogelijk: inklapbare rolstoel, rollator, (kinder)buggy. Dit moet echter vermeld worden bij uw reservering en staat op uw boekingsbevestiging. Ondanks dat de chauffeurs zo zorgvuldig mogelijk omgaan met de bagage, kan het voorkomen dat er schade ontstaat aan de bagage. Daarom raden we u aan om geen kostbaarheden, zoals laptops e.d. in uw koffer te plaatsen. Opgelopen schade aan bagage kunt u nooit bij ons declareren. Hiervoor adviseren wij u een reisverzekering af te sluiten.

    Huisdieren
    Het is niet toegestaan huisdieren mee te nemen.

    Stoelindeling
    Wanneer u met vrienden, familie of kennissen samen wilt reizen kunt u dit als preferentie opgeven. Wij kunnen deze preferentie echter alleen garanderen indien u op dezelfde boekingsbevestiging staat. Uitstapplaatsen hotels en appartementen De bus zal u altijd zo dicht mogelijk bij uw accommodatie afzetten. Het is helaas niet altijd mogelijk om u recht voor de deur af te zetten, in verband met bijv. smalle straatjes of éénrichtingsverkeer. Het kan dus voorkomen dat u een stukje moet lopen om bij uw accommodatie te komen. Bij de beschrijving van de accommodaties hebben we vermeld waar de bus niet voor het hotel kan stoppen. De (verkeers)situatie kan echter gedurende een seizoen wijzigen, waardoor de informatie niet helemaal up to date kan zijn.

    Catering in de bus
    Op alle bussen is een host/hostess aanwezig die u tijdens de reis van allerhande service voorziet. U heeft tijdens de busreis de keuze uit een ruim assortiment warme en koude dranken tegen zeer scherpe prijzen en uiteraard heerlijk gekoeld. Bij iedere stop staat de host/hostess bij de deur om u te helpen bij het uitstappen en tijdens de pauze zal hij/zij de stoelen weer voorzien van nieuwe afvalzakjes. Voor vragen kunt u zich altijd wenden tot de host/hostess.

    Reisleiding Lloret de Mar

    Als gevolg van COVID-19 hebben wij helaas moeten besluiten het aantal werkuren van onze hostess ter plaatse te verminderen. U kunt onze hostess in noodgevallen in de periode van 22 juni t/m 22 september op maandag t/m zaterdag van 10.00 -14.00 uur bereiken. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar de welkomstenvelop die u bij aankomst in uw accommodatie zult ontvangen.

    Buiten deze uren kunt u in noodgevallen contact opnemen met ons kantoor dat 24/7 bereikbaar is.

    N.B. Onze reisleiding bezoekt alleen hotels en appartementen, op campings kunt u ons kantoor in Nederland contacteren.

    De uitvoering van uw reis met betrekking tot het Coronavirus (COVID-19)

    Veel accommodaties moeten vanuit hun overheid protocollen en regels hanteren die uw verblijf en dat van uw medereizigers zo prettig en veilig mogelijk moeten maken. Dat betekent dat er wijzigingen zullen zijn in het wel, niet of beperkt aanbieden van faciliteiten en in de uitvoering van diensten. Zo kan het zijn dat een zwembad beperkt geopend is of helemaal gesloten, het ontbijt of diner anders worden aangeboden of de schoonmaak van uw kamer of appartement niet meer dagelijks wordt gedaan.

    Tijdens bus- en vliegreizen zal het gebruik van mondkapjes verplicht zijn en tijdens onze busreizen zullen er regels zijn met betrekking tot in- en uitstappen, tussenstops, roulatieschema enz. Op onze website en in de reisbescheiden zullen we u zoveel mogelijk van de juiste informatie voorzien, maar het kan voorkomen dat de informatie niet tijdig bij ons bekend is of ons zelfs helemaal niet bereikt.

    De volgende maatregelen zijn voor iedereen van kracht:

    1. Houd altijd de afstand aan die in het land van kracht is. Draag een mondkapje daar waar dit niet mogelijk is.
    2. Regelmatig goed en uitgebreid handen wassen
    3. Hoesten en niezen in de elleboog
    4. Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg
    5. Vermijd handen schudden
    6. Blijf thuis indien u een van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (tot 38 C°)
    7. Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
    8. Lees vooraf de specifieke maatregelen van uw reisorganisatie
    9. Volg altijd de specifieke maatregelen en aanwijzingen van personeel dat optreedt namens de reisorganisatie
    10. Betaal met pin of contactloos/mobiel

    Hier vindt u een inventarisatie van maatregelen die u onderweg en ter plaatse kunt aantreffen.

    Kijk voorafgaand aan uw reis, maar ook tijdens uw vakantie wat vaker op www.nederlandwereldwijd.nl van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier vindt u de meest actuele informatie over reizen naar en in het buitenland.


    De informatie over deze reis kan afwijken per vertrekdatum. Exacte informatie over verzorging, kamers, transfers e.d. krijg je na het controleren van de door jou gekozen reis.

    Faciliteiten

    Disclaimer: dé VakantieDiscounter besteedt veel zorg en aandacht aan het up-to-date houden van deze informatie. Echter, zowel faciliteiten als eventuele kosten veranderen met grote regelmaat. Aan dit overzicht kunnen daarom geen rechten worden ontleend.

    Weer & klimaat

    • JAN
      13 max 5 uur
      7 dgn
      15
    • FEB
      14 max 5 uur
      7 dgn
      15
    • MRT
      15 max 6 uur
      7 dgn
      15
    • APR
      17 max 7 uur
      8 dgn
      16
    • MEI
      22 max 8 uur
      8 dgn
      18
    • JUN
      25 max 9 uur
      4 dgn
      22
    • JUL
      29 max 10 uur
      3 dgn
      25
    • AUG
      28 max 9 uur
      5 dgn
      27
    • SEP
      25 max 7 uur
      5 dgn
      24
    • OKT
      21 max 6 uur
      7 dgn
      22
    • NOV
      16 max 5 uur
      7 dgn
      18
    • DEC
      14 max 5 uur
      8 dgn
      16
    bron: KNMI Climate

    Omgeving

    Klantbeoordelingen vani


    8.8 Geweldig
    uit 1.596 beoordelingen
    ligging
    8.9
    service
    8.8
    eten
    8.6
    kamers
    8.4
    Netheid
    7.7
    wifi
    9.5
    ontbijt
    7.6