over ons

Dé VakantieDiscounter komt met opvallende reclamecampagne

Waar vakantie écht om draait? Dat laat dé VakantieDiscounter zien met haar nieuwste reclamecampagne. Als je op je gele slippers een chique restaurant wil binnenstappen, dan kan dat gewoon! Hiermee onderscheidt de online reisorganisatie zich met een humoristische twist van andere aanbieders.

De campagne van 2023 is een opvolger van de campagne van vorig jaar. Brandmanager Dirje van Laar: “We kregen veel positieve reacties op onze onderscheidende campagne; door de humor die er in zit, bleven de spotjes bij veel mensen hangen. We hebben de lijn daarom dit jaar voortgezet.”

Die snapt vakantie!

Met vier nieuwe spots wil dé VakantieDiscounter een bredere groep aanspreken dan vorig jaar; jonge vakantiegangers, gezinnen, man/vrouw, vakantiegangers die op zoek zijn naar zon, mensen die op zoek zijn naar stedentrips…

Dirje: “Er is wel een algemene deler; alle spots zorgen voor een uniek en herkenbaar vakantiegevoel en de boodschap dat je op vakantie moet doen waar jij je comfortabel bij voelt. Hier komt ook onze pay-off ‘Die snapt vakantie’ vandaan.”

Nieuw dit jaar zijn de tag-on’s, kortere boodschappen die later in hetzelfde reclameblok verschijnen. “In deze tag-on’s lichten we onze USP’s toe, zoals het boekgemak, ons ruime aanbod en de scherpe prijzen”, aldus Dirje.

Op tv, online én op de radio

De vier spots – wederom ontwikkeld door reclamebureau INDIE en met het unieke stemgeluid van Gert Dunbar als voice-over – zijn niet alleen op tv te spotten, je kunt ze ook online tegenkomen. En er zijn daarnaast drie nieuwe radiospots (met elk een uniek vakantiegeluid) ontwikkeld.

Bekijk alle spotjes