• Boek gemakkelijk online
  • Géén boekingskosten
  • 7 dagen per week geopend

Agua Azul Hotel ****

- -

Vergelijk de laagste prijzen:


Uw vakantie
Foto van de accomodatie

Uw vakantie wordt gecontroleerd

213p.p.
incl. vlucht + transfer
vertrek
maandag 22 februari 2021
terugkomst
donderdag 25 februari 2021 (4 dagen)
luchthaven
Eindhoven
verzorging
Logies + ontbijt

Over deze accommodatie:

Agua Azul Hotel ****

Inleiding

Adults only hotel met een goede locatie, gelegen naast Parque de L'Aigüera. Een gastvrij verblijf om tot rust te komen.

Bijzonderheden

Huisdieren niet toegestaan.
Tegen betaling: parkeergelegenheid (ter plaatse betalen).

Faciliteiten

Receptie 24 uur open, 2 liften,een wisselkantoor, loungebar lobby, restaurant, bar, zwembad met zonneterras en ligbedden, tv-kamer en speelhal. Gratis Wifi in het gehele hotel beschikbaar. Het hotel heeft een buitenzwembad voor volwassenen met een kinderbad, een zonneterras met ligstoelen en parasols, een speeltuin voor kinderen en een grote speelruimte met darts en biljart (tegen betaling).

Ligging

In het oude centrum, ca. 400 m van het Levante strand, ca. 450 m van het Levante centrum, ca. 1 km van het Poniente centrum. Diverse restaurants, bars en winkels in nabije omgeving.

Transfer informatie

Transfer luchthaven - accommodatie niet inbegrepen.
U kunt een transfer bijboeken.

Kamers:

Standaardkamers met telefoon, tv, airconditioning (tijdens de zomermaanden), kluisje en koelkast. Badkamer met bad of douche, toilet en föhn. Balkon met zitje. De kamers zijn ca. 15 m² groot. Naar keuze met zwembad- of parkzicht. De superiorkamers zijn gelijk aan de standaardkamers, echter met groter balkon en geschikt voor 3 personen.

Inbegrepen

  • Toeristenbelasting.

Pendelinformatie

Buspendelinformatie
Zoekt een comfortabele en betaalbare manier om uw strandbestemming te bereiken? Uitgerust aankomen na een nachtrit aan boord van een luxe touringcar?
In 2020 voert de reisaanbieder de pendel/servicelijnen naar Spanje uit met Solmar Tours.

Per luxe Royal Class touringcar naar de Costa Brava/Maresme/Dorada/Benidorm
De touringcars vertrekken op vrijdag of maandag (m.u.v. de eerste en laatste weken van het seizoen) en de chauffeurs rijden u ’s nachts naar uw bestemming waar u de volgende morgen uitgerust aankomt. De terugreis begint op zaterdag- of dinsdagavond waarna u op zondag of woensdag weer terug in Nederland bent.

Chauffeurs / hostess
Onze chauffeur zorgt ervoor dat u veilig en comfortabel op uw bestemming aankomt. U kunt dus altijd rekenen op gastvrije en ervaren chauffeurs. Onze buspendelreizen worden altijd door twee chauffeurs uitgevoerd. Daarnaast is er op elke bus een hostess aanwezig die u tijdens de reis van allerhande service zoals catering voorziet en uw vragen en problemen zal beantwoorden en verhelpen.

Luxe Royal Class Touringcars
Al onze bussen zijn standaard uitgerust met airco, dubbel glas, dvd, luchtvering en een dubbel remsysteem. Verder is er een koelkast en een toilet voor noodgevallen aanwezig. Boven elke stoel bevindt zich een leeslampje en een blower. De Royal Class touringcar heeft op het bovendek 50 Royal Class stoelen, met een stoelafstand van min. 94,5 cm. De rugleuning is in slaapstand verstelbaar en aan de stoel is een beenplankje en voetensteun bevestigd. Het onderdek heeft 16 Royal Class stoelen, stoelafstand en voorzieningen gelijk aan boven. Kortom: een bijzonder luxe reiservaring.

First Class Touringcar
U ervaart een nieuwe manier van busreizen en busvakanties met de First Class bus! De stoelen zijn uitgevoerd in leer, breder en comfortabeler waardoor u meer bewegingsruimte heeft tijdens uw reis. Er staan slechts 3 stoelen op een rij, u zit dus naast elkaar of achter elkaar. Indien u tijdens de reis achter elkaar zit heeft u de meeste ruimte, maar ook naast elkaar heeft u voldoende ruimte zonder uw medepassagier te storen. De catering in de bus is goed verzorgd en nét iets uitgebreider dan in onze Royal Class bus. Op het bovendek van deze bus staan 36 First Class stoelen en op het onderdek 12 First Class stoelen. Wij hebben acht First Class bussen. Reservering voor deze bus is op aanvraag, Mocht één van deze bussen uitvallen, dan bestaat de kans dat u verder gebracht wordt in een Royal Class bus of andere vervangende bus. Het verschil in toeslag (€ 40) krijgt u voor die betreffende heen- en/of terugreis terugbetaald.

Opstapplaatsen pendelreizen
Er is per boeking maar één opstap- en uitstapplaats mogelijk. De opstapplaatsen Nederweert en Maastricht worden altijd na de wissel aangedaan. Op onze servicelijnen kan het zijn dat u per Comfort Class bus wordt ervoerd. Mochten wij door omstandigheden niet bij machte zijn de door u gekozen op- of uitstapplaats aan te houden, of om economische redenen besluiten de door u gekozen op- of uitstapplaats te wijzigen, dan zullen wij u de reiskosten op basis van openbaar vervoer 2e klasse vergoeden van de door u gekozen opstapplaats naar de door ons aangegeven opstapplaats. Indien er echter door bijv. evenementen of in opdracht van de gemeente uitgeweken moet worden naar een andere locatie geldt het recht op vergoeding niet.

Bagage busvakanties
Per persoon mag u maximaal meenemen: 1 koffer (80x70x30cm) van maximaal 20 kg + 1 tas handbagage, welke onder uw stoel moet passen. Wanneer uw handbagage niet onder uw stoel past, zal de chauffeur om veiligheidsredenen de handbagage in het laadruim plaatsen. Een koelbox kunt u dus niet meenemen in de bus. De volgende hulmiddelen zijn op aanvraag mogelijk: inklapbare rolstoel, rollator, (kinder)buggy. Dit moet echter vermeld worden bij uw reservering en staat op uw boekingsbevestiging. Ondanks dat de chauffeurs zo zorgvuldig mogelijk omgaan met de bagage, kan het voorkomen dat er schade ontstaat aan de bagage. Daarom raden we u aan om geen kostbaarheden, zoals laptops e.d. in uw koffer te plaatsen. Opgelopen schade aan bagage kunt u nooit bij ons declareren. Hiervoor adviseren wij u een reisverzekering af te sluiten.

Huisdieren
Het is niet toegestaan huisdieren mee te nemen.

Stoelindeling
Wanneer u met vrienden, familie of kennissen samen wilt reizen kunt u dit als preferentie opgeven. Wij kunnen deze preferentie echter alleen garanderen indien u op dezelfde boekingsbevestiging staat. Uitstapplaatsen hotels en appartementen De bus zal u altijd zo dicht mogelijk bij uw accommodatie afzetten. Het is helaas niet altijd mogelijk om u recht voor de deur af te zetten, in verband met bijv. smalle straatjes of éénrichtingsverkeer. Het kan dus voorkomen dat u een stukje moet lopen om bij uw accommodatie te komen. Bij de beschrijving van de accommodaties hebben we vermeld waar de bus niet voor het hotel kan stoppen. De (verkeers)situatie kan echter gedurende een seizoen wijzigen, waardoor de informatie niet helemaal up to date kan zijn.

Catering in de bus
Op alle bussen is een host/hostess aanwezig die u tijdens de reis van allerhande service voorziet. U heeft tijdens de busreis de keuze uit een ruim assortiment warme en koude dranken tegen zeer scherpe prijzen en uiteraard heerlijk gekoeld. Bij iedere stop staat de host/hostess bij de deur om u te helpen bij het uitstappen en tijdens de pauze zal hij/zij de stoelen weer voorzien van nieuwe afvalzakjes. Voor vragen kunt u zich altijd wenden tot de host/hostess.

Reisleiding

Op deze bestemming is ervaren Nederlandse reisleiding van de reisaanbieder aanwezig. Bij aankomst in de accommodatie ontvangt u een welkomstenvelop met meer (contact)informatie en het boeken van excursies. Zij is echter niet op de luchthaven aanwezig. Uiteraard is ook ons kantoor te Ridderkerk voor noodgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

De uitvoering van uw reis met betrekking tot het Coronavirus (COVID-19)

Veel accommodaties moeten vanuit hun overheid protocollen en regels hanteren die uw verblijf en dat van uw medereizigers zo prettig en veilig mogelijk moeten maken. Dat betekent dat er wijzigingen zullen zijn in het wel, niet of beperkt aanbieden van faciliteiten en in de uitvoering van diensten. Zo kan het zijn dat een zwembad beperkt geopend is of helemaal gesloten, het ontbijt of diner anders worden aangeboden of de schoonmaak van uw kamer of appartement niet meer dagelijks wordt gedaan.

Tijdens bus- en vliegreizen zal het gebruik van mondkapjes verplicht zijn en tijdens onze busreizen zullen er regels zijn met betrekking tot in- en uitstappen, tussenstops, roulatieschema enz. Op onze website en in de reisbescheiden zullen we u zoveel mogelijk van de juiste informatie voorzien, maar het kan voorkomen dat de informatie niet tijdig bij ons bekend is of ons zelfs helemaal niet bereikt.

De volgende maatregelen zijn voor iedereen van kracht:

  1. Houd altijd de afstand aan die in het land van kracht is. Draag een mondkapje daar waar dit niet mogelijk is.
  2. Regelmatig goed en uitgebreid handen wassen
  3. Hoesten en niezen in de elleboog
  4. Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg
  5. Vermijd handen schudden
  6. Blijf thuis indien u een van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (tot 38 C°)
  7. Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
  8. Lees vooraf de specifieke maatregelen van uw reisorganisatie
  9. Volg altijd de specifieke maatregelen en aanwijzingen van personeel dat optreedt namens de reisorganisatie
  10. Betaal met pin of contactloos/mobiel

Hier vindt u een inventarisatie van maatregelen die u onderweg en ter plaatse kunt aantreffen.

Kijk voorafgaand aan uw reis, maar ook tijdens uw vakantie wat vaker op www.nederlandwereldwijd.nl van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier vindt u de meest actuele informatie over reizen naar en in het buitenland.


De informatie over deze reis kan afwijken per vertrekdatum. Exacte informatie over verzorging, kamers, transfers e.d. krijg je na het controleren van de door jou gekozen reis.

Faciliteiten

Disclaimer: dé VakantieDiscounter besteedt veel zorg en aandacht aan het up-to-date houden van deze informatie. Echter, zowel faciliteiten als eventuele kosten veranderen met grote regelmaat. Aan dit overzicht kunnen daarom geen rechten worden ontleend.

Omgeving

Klantbeoordelingen van


9.0 Fantastisch
uit 889 beoordelingen
ligging
9.3
service
9.2
eten
9.3
kamers
8.6
Netheid
9.3
sfeer
6.7
wifi
8.0
ontbijt
8.8