Inleiding
Stijlvol hotel voor een ontspannen vakantie. Het hotel ligt vrijwel direct aan de Atlantische Oceaan.
Bijzonderheden
- In de nabije omgeving kunt u o.a. paardrijden en golfen.
- Het restaurant is gesloten op zondagavond en maandag de gehele dag van 15/10 t/m 29/4 en van 1/7 t/m 31/7.
- U kunt in plaats van deze maaltijden gebruik maken van de lunch op een andere dag indien u halfpension boekt. Daarnaast zal de bar een uitgebreider snackassortiment hebben.
- Met Pasen gelden andere openingstijden: 21/4 Lunch en diner mogelijkheden, 22/4 Lunch mogelijkheid, 23/4 gesloten.
Faciliteiten
- Receptie
- Lift
- Restaurant
- Bar
- Zwembad met ligstoelen
- Kinderspeelruimte
- Speeltuin
- Tafeltennis
- Tennisbaan
- Biljart
- Parkeerplaats
- Wifi in het gehele hotel beschikbaar
Tegen betaling:
- Fietsverhuur
Ligging
Het mooie zandstrand ligt op ca. 600 m. Diverse winkels en restaurants liggen op ca. 1,5 km afstand. Supermarkt op ca. 1,5 km.
Transfer informatie
Transfer luchthaven - accommodatie v.v. niet inbegrepen. U kunt een transfer bij ons reserveren.
Junior suite
- Slaapkamer met een 2-persoonsbed - Zithoek - Uitzicht op zee of rivier
Standaardkamer
- Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden - Naar keuze met zwembad- of zeezicht kamers - De voordeelkamer is nagenoeg gelijk aan de standaard kamer. De voordeelkamer is goedkoper, maar beperkt beschikbaar.
Accommodatie
De kamers van Hotel Suave Mar zijn van moderne gemakken voorzien. De kamers van Hotel Suave Mar beschikken o.a. over de volgende faciliteiten: - Telefoon - Tv - Minibar - Kluis - Airconditioning - Badkamer met bad, toilet en föhn - Balkon met zitje
Inbegrepen
Reisleiding
Op deze bestemming is geen de reisaanbieder reisleiding aanwezig. Uiteraard is ons kantoor te Ridderkerk voor noodgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
De uitvoering van uw reis met betrekking tot het Coronavirus (COVID-19)
Veel accommodaties moeten vanuit hun overheid protocollen en regels hanteren die uw verblijf en dat van uw medereizigers zo prettig en veilig mogelijk moeten maken. Dat betekent dat er wijzigingen zullen zijn in het wel, niet of beperkt aanbieden van faciliteiten en in de uitvoering van diensten. Zo kan het zijn dat een zwembad beperkt geopend is of helemaal gesloten, het ontbijt of diner anders worden aangeboden of de schoonmaak van uw kamer of appartement niet meer dagelijks wordt gedaan.
Tijdens bus- en vliegreizen zal het gebruik van mondkapjes verplicht zijn en tijdens onze busreizen zullen er regels zijn met betrekking tot in- en uitstappen, tussenstops, roulatieschema enz. Op onze website en in de reisbescheiden zullen we u zoveel mogelijk van de juiste informatie voorzien, maar het kan voorkomen dat de informatie niet tijdig bij ons bekend is of ons zelfs helemaal niet bereikt.
De volgende maatregelen zijn voor iedereen van kracht:
- Houd altijd de afstand aan die in het land van kracht is. Draag een mondkapje daar waar dit niet mogelijk is.
- Regelmatig goed en uitgebreid handen wassen
- Hoesten en niezen in de elleboog
- Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg
- Vermijd handen schudden
- Blijf thuis indien u een van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (tot 38 C°)
- Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
- Lees vooraf de specifieke maatregelen van uw reisorganisatie
- Volg altijd de specifieke maatregelen en aanwijzingen van personeel dat optreedt namens de reisorganisatie
- Betaal met pin of contactloos/mobiel
Hier vindt u een inventarisatie van maatregelen die u onderweg en ter plaatse kunt aantreffen.
Kijk voorafgaand aan uw reis, maar ook tijdens uw vakantie wat vaker op www.nederlandwereldwijd.nl van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier vindt u de meest actuele informatie over reizen naar en in het buitenland.
De informatie over deze reis kan afwijken per vertrekdatum. Exacte informatie over verzorging, kamers, transfers e.d. krijg je na het controleren van de door jou gekozen reis.