Onze reizen worden met veel zorg samengesteld evenals de informatie die wij vooraf beschikbaar stellen. Helaas kan het altijd zo zijn dat de accommodatie niet aan de verwachting voldoet. In dit geval is het van belang om dit direct te melden bij de accommodatieverschaffer, de hostess ter plaatse of de touroperator.

Als de klacht na het aanspreken van alle bovenstaande personen/organisaties niet wordt opgelost, vul dan ter plaatse een klachtenformulier in en stuur dit na uw vakantie in via onze website. Wij zorgen ervoor dat het formulier op de juiste plaats terecht komt en zo snel mogelijk behandeld wordt. Houd  er rekening mee dat de touroperators en andere reisaanbieders een termijn hanteren van twee maanden na terugkeer voor het indienen van een klacht.

Indien klachten niet op vakantie worden aangegeven en pas na afloop bij ons worden neergelegd, hebben touroperators het recht om de schadevergoeding te weigeren dan wel te verlagen. We raden echter wel aan deze altijd in te dienen en zullen hierin ook bemiddelen waar van toepassing.