Voor ons is er één belangrijk hoofddoel; jou optimaal laten genieten van je vakantie. Het liefst zonder klachten, maar dat kan helaas wel gebeuren. Wat je dan moet doen? We leggen het graag aan je uit!

Als online reisbureau zijn wij voor en na jouw vakantie het directe aanspreekpunt; je kunt ons dan altijd bellen met vragen of bij problemen. Ter plaatse werkt de verantwoordelijk net even anders; we werken hiervoor samen met diverse uitvoerende reisorganisaties en lokale agenten.

Zij zijn jouw aanspreekpunt en zorgen ervoor dat je bij problemen of klachten niet aan jouw lot wordt overgelaten. Los van dat ze het officiële aanspreekpunt zijn, werkt dit ook nog eens het snelst; ze kennen de mensen lokaal en hebben de contacten en contracten met de accommodaties.

Op jouw reisbescheiden of – wanneer je door de reisleiding bent ontvangen op de luchthaven – in de welkomstenvelop vind je de contactgegevens en noodnummers. Je kunt hen ter plaatse bellen, je klacht uiten en samen kijken naar een evt. oplossing. In sommige gevallen komt de reisleiding langs, vraag in dat geval ook altijd om een klachtenformulier.

Krijgt u onverhoopt de reisleiding niet te pakken of loopt u hierbij tegen andere problemen aan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Ons 0900-nummer is niet vanuit het buitenland bereikbaar, maar je kunt ons wel bereiken via Facebook Messenger, de chat op onze website en Twitter.

Wat als de klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld?

Uiteraard hopen we dat het naar tevredenheid wordt afgehandeld. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je na afloop van jouw reis een klacht indienen via onze website. Sluit hierbij evt. foto’s, e-mails of ingevulde formulieren bij. Wij pakken dit dan namens u op met de uitvoerende reisorganisatie of lokale agent.