Wij hopen het natuurlijk niet, maar het kan zijn dat je een klacht hebt die je in wilt dienen. Wij van dé VakantieDiscounter staan dan klaar om je een handje te helpen als de accommodatieverschaffer of de reisaanbieder geen oplossing biedt.

Een klacht tijdens de reis dient direct gemeld te worden aan de accommodatieverschaffer, de hostess ter plaatse of de touroperator. Als de klacht na het aanspreken van alle bovenstaande personen/organisaties niet wordt opgelost, vul dan ter plaatse een klachtenformulier in en stuur dit met een begeleidende brief naar ons toe. Wij zorgen ervoor dat het formulier op de juiste plaats terecht komt en zo snel mogelijk behandeld wordt. Houd er rekening mee dat de touroperators en andere reisaanbieders een termijn hanteren van 2 maanden na terugkeer voor het indienen van een klacht. Werd de reis uitgevoerd door een Duitse touroperator? Dan geldt een termijn van 1 maand.

Het kan ook zijn dat wij zelf een steekje laten vallen. Dé VakantieDiscounter doet er alles aan om excellente service te bieden, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral weten. Wij zijn blij met iedere opmerking! Eerlijke terugkoppeling leidt tot verbeteringen. En we willen elke dag leren en beter worden.

Een klacht over de dienstverlening van dé VakantieDiscounter kan bij ons gemeld worden via ons klachtenformulier. We hanteren hiervoor geen deadlines of voorwaarden (dit geldt alleen als het om een klacht gaat aangaande de service van dé VakantieDiscounter). Wij zijn namelijk pas tevreden als onze klanten dat zijn. Een schriftelijke reactie op dergelijke klachten wordt binnen 14 dagen verzonden.

Niet tevreden over onze klachtafhandeling? Bekijk de overige mogelijkheden >>