• Vragen
  • Corona-informatie
  • Landeninformatie
  • Nieuws
  • Pers
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
  • Reis boeken
Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

We besteden veel zorg & aandacht aan het samenstellen van onze reizen en het selecteren van onze partners. En informatievoorziening staat bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat je niet tevreden bent en een klacht wilt indienen. Je leest hier alles over de mogelijkheden.

Heb jij een klacht tijdens de vakantie?

Als online reisbureau zijn wij voor en na jouw vakantie het directe aanspreekpunt; je kunt ons dan altijd bellen met vragen of bij problemen. Ter plaatse werkt de verantwoordelijk net even anders; we werken hiervoor samen met diverse uitvoerende reisorganisaties en lokale agenten. Zij zijn jouw aanspreekpunt en zorgen ervoor dat je bij problemen of klachten niet aan jouw lot wordt overgelaten.

Zo kom je met hen in contact

Wil jij een klacht na afloop van de reis indienen?

Wil jij juist na de vakantie een klacht indienen, bijvoorbeeld omdat jouw klacht ter plaatse niet naar wens is afgerond? Vul ons klachtenformulier in en wij zullen jouw klacht oppakken met de uitvoerende reisorganisatie, het hotel, de luchtvaartmaatschappij of intern.

Binnen enkele dagen na invullen van het formulier krijg je van de klachtenafdeling een ontvangstbevestiging en verdere uitleg over de procedure.

LET OP! Houd er rekening mee dat de klacht – conform voorwaarden – binnen twee maanden na terugkeer ingediend dienen te worden. Werd jouw reis uitgevoerd door een Duitse reisorganisatie? Dan staat hier een termijn van één maand voor.

Niet tevreden met onze service?

Het kan ook zijn dat wij zelf een steekje laten vallen. Hoe hoog wij de juiste informatievoorziening en goede service ook in het vaandel hebben staan, ook aan onze kant kan altijd iets misgaan. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral weten. Wij zijn blij met iedere opmerking! Eerlijke terugkoppeling leidt tot verbeteringen. En we willen elke dag leren en beter worden.

Een klacht over de dienstverlening van dé VakantieDiscounter kan eveneens gemeld worden via ons klachtenformulier. We hanteren hiervoor geen deadlines of voorwaarden. Wij zijn namelijk pas tevreden als onze klanten dat zijn.

Niet tevreden over onze afhandeling? Bekijk de overige mogelijkheden

Gerelateerde vragen

  • Wat moet ik doen als de accommodatie tegenvalt?
  • Ik ben niet tevreden over de klachtafhandeling, wat nu?
  • Wat moet ik doen als ik op de plaats van bestemming een klacht heb?

Meestgestelde vragen

  • Ik wil geld terug i.p.v. een corona voucher. Kan dat? 134889
  • Kan ik (kosteloos) annuleren of omboeken i.v.m. corona? 81386
  • Ik krijg een voucher i.v.m. corona. Wat houdt dit precies in? 49326
  • Als mijn vakantie wordt geannuleerd door het coronavirus, ben ik dan mijn geld kwijt? 44981
  • Moet ik ondanks het coronavirus het restantbedrag van mijn vakantie wel betalen? 44871

Categorieën

  • 17Accommodatie
  • 11Bagage
  • 9Betalingen
  • 18Boekingen
  • 44Corona
  • 11Extra services
  • 4Klachten
  • 10Over dé VakantieDiscounter
  • 6Overige vragen
  • 11Prijzen & kosten
  • 6Reisbescheiden
  • 16Reisdocumenten
  • 4Reizen met kinderen & baby's
  • 7Transfers
  • 27Vluchten

Actuele nieuwsberichten

Corona4 november 2020Wat betekent het dringende advies vanuit het kabinet om niet te reizen voor jouw geboekte vakantie?
Reisadviezen27 oktober 2020Reisadvies Canarische Eilanden aangepast naar code geel
Corona16 oktober 2020Coronamaatregelen hebben directe invloed op reisgedrag Nederlanders
ITALIË8 oktober 2020Negatieve PCR-test nu ook verplicht voor Italië
Herfstvakantie5 oktober 2020Italië en Portugal populairste bestemmingen voor de herfstvakantie

Veelgestelde vragen

  • Is er een transfer inbegrepen?
  • Hoe kan ik online inchecken en stoelen reserveren?
  • Is ruimbagage bij mijn reis inbegrepen?
  • Komen er nog extra kosten bij?
  • Welke reisdocumenten heb ik nodig?
Bekijk alle veelgestelde vragen

Hulp nodig?

088 - 7 747 747

lokaal tarief

078 - 482 533

lokaal tarief

ma-vr: 09:00 - 22:00
za-zo: 09:00 - 17:30
Feestdagen: 09:00 - 17:30

Alle aanbiedingen

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:
E-mailadres

Meer dan 750.000 mensen gingen je voor!

En volg ons op social media:
  • VakantieDiscounter op Facebook
  • Volg @VakantieDiscounter op Twitter
  • Volg VakantieDiscounter op Instagram
  • Volg VakantieDiscounter op Pinterest
  • Contact
  • Over ons
  • Blog
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • ANVR
  • SGR
VakantieDiscounter - Copyright 2000 - 2021