We besteden veel zorg & aandacht aan het samenstellen van onze reizen en het selecteren van onze partners. En informatievoorziening staan bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat je niet tevreden bent en een klacht wilt indienen. Je leest hier alles over de mogelijkheden.

Heb jij een klacht tijdens de vakantie?

Als online reisbureau zijn wij voor en na jouw vakantie het directe aanspreekpunt; je kunt ons dan altijd bellen met vragen of bij problemen. Ter plaatse werkt de verantwoordelijk net even anders; we werken hiervoor samen met diverse uitvoerende reisorganisaties en lokale agenten. Zij zijn jouw aanspreekpunt en zorgen ervoor dat je bij problemen of klachten niet aan jouw lot wordt overgelaten.
Zo kom je met hen in contact >>

Wil jij een klacht na afloop van de reis indienen?

Wil jij juist na de vakantie een klacht indienen, bijvoorbeeld omdat jouw klacht ter plaatse niet naar wens is afgerond? Vul ons klachtenformulier in en wij zullen jouw klacht oppakken met de uitvoerende reisorganisatie, het hotel, de luchtvaartmaatschappij of intern.

Binnen enkele dagen na invullen van het formulier krijg je van de klachtenafdeling een ontvangstbevestiging en verdere uitleg over de procedure.

Let op! Houd er rekening mee dat de klacht – conform voorwaarden – binnen twee maanden na terugkeer ingediend dienen te worden. Werd jouw reisorganisatie uitgevoerd door een Duitse touroperator? Dan staat hier een termijn van één maand voor.

Niet tevreden met onze service?

Het kan ook zijn dat wij zelf een steekje laten vallen. Hoe hoog wij de juiste informatievoorziening en goede service ook in het vaandel hebben staan, ook aan onze kant kan altijd iets misgaan. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral weten. Wij zijn blij met iedere opmerking! Eerlijke terugkoppeling leidt tot verbeteringen. En we willen elke dag leren en beter worden.

Een klacht over de dienstverlening van dé VakantieDiscounter kan eveneens gemeld worden via ons klachtenformulier. We hanteren hiervoor geen deadlines of voorwaarden. Wij zijn namelijk pas tevreden als onze klanten dat zijn.

Niet tevreden over onze klachtafhandeling? Bekijk de overige mogelijkheden >>