• Vragen
  • Corona-informatie
  • Landeninformatie
  • Nieuws
  • Pers
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
  • Reis boeken
Extra services

Hoe kan ik gratis parkeren op Maastricht Aachen Airport?

Heb jij via ons een vakantie geboekt met de uitvoerende reisorganisatie Corendon vanaf Maastricht Aachen Airport? Lucky you! Bij jouw reissom is gratis parkeren op de luchthaven inbegrepen.

Wil jij hier graag gebruik van maken? Hieronder vind je alle informatie die nodig is voor deze extra service.

Waar kan ik parkeren?

Corendon maakt voor deze actie gebruik van twee parkeerterreinen:

  • P2: vertrek tussen 1 november 2019 en 31 maart 2020
  • P5: vertrek tussen 1 april en 31 oktober 2020

Voor alle andere parkeerterreinen van Maastricht Aachen Airport betaal je het normale tarief.

Waar vind ik deze parkeerterreinen?

P5 ligt op 3 km afstand van de passagiersterminal van de luchthaven. Er rijdt iedere 20 minuten een shuttlebus tussen P5 en de passagiersterminal. Deze shuttlebussen rijden vanaf 2½ uur voor vertrektijd van het parkeerterrein P5 naar de passagiersterminal en bij terugkomst tot 1½ uur na aankomsttijd van het vliegtuig.

Wij adviseren je om eerst alle medereiziger(s) met bagage bij de passagiersterminal af te zetten en dan pas de auto op parkeerterrein P5 te parkeren. Bij terugkomst adviseren wij om eerst de bestuurder de auto te laten ophalen op P5 en vervolgens de medereizigers en bagage op te halen bij de passagiersterminal.

P2 is aanzienlijk dichterbij; deze ligt op loopafstand van het luchthavengebouw.

Hoe krijg je een gratis uitrijkaart?

Bij aankomst op de parkeerplaats ontvang je een parkeerkaart. Voor vertrek naar jouw vakantiebestemming dien je deze bij de check- in balie of bagage drop-off van Corendon om te wisselen voor een gratis uitrijkaart.

Meer weten over gratis parkeren op Maastrich Aachen Airport?

  • De route van de snelweg A2 naar parkeerterrein P5 staat aangegeven met borden. Evenals de route van de passagiersterminal naar parkeerterrein P5.
  • Parkeerterrein P5 wordt bewaakt door middel van camera’s. Parkeren is echter altijd op eigen risico. Maastricht Aachen Airport en Corendon zijn niet aansprakelijk voor diefstal of schade aan voertuigen en/of bezittingen.
  • Adresgegevens:
    • Parkeerterrein P5:
      Engelandlaan, Maastricht Airport (Beek)
    • Parkeerterrein P2 & passagiersterminal:
      Vliegveldweg 90, Maastricht Airport (Beek)
LET OP! Gratis parkeren geldt alleen voor passagiers die via ons een pakketreis met de uitvoerende reisorganisatie Corendon hebben geboekt.

Meer over dit onderwerp

CorendonLuchthavensParkeren

Gerelateerde vragen

  • Mijn reis wordt door Corendon uitgevoerd. Krijg ik een gratis PCR-test?
  • Wat zijn de voorwaarden voor hand- en ruimbagage bij Corendon?
  • Hoe kan ik gratis parkeren op Groningen Airport Eelde?
  • Wanneer dekt een annuleringsverzekering de kosten?

Meestgestelde vragen

  • Ik wil geld terug i.p.v. een corona voucher. Kan dat? 134888
  • Kan ik (kosteloos) annuleren of omboeken i.v.m. corona? 81386
  • Ik krijg een voucher i.v.m. corona. Wat houdt dit precies in? 49326
  • Als mijn vakantie wordt geannuleerd door het coronavirus, ben ik dan mijn geld kwijt? 44981
  • Moet ik ondanks het coronavirus het restantbedrag van mijn vakantie wel betalen? 44871

Categorieën

  • 17Accommodatie
  • 11Bagage
  • 9Betalingen
  • 18Boekingen
  • 44Corona
  • 11Extra services
  • 4Klachten
  • 10Over dé VakantieDiscounter
  • 6Overige vragen
  • 11Prijzen & kosten
  • 6Reisbescheiden
  • 16Reisdocumenten
  • 4Reizen met kinderen & baby's
  • 7Transfers
  • 27Vluchten

Actuele nieuwsberichten

Corona4 november 2020Wat betekent het dringende advies vanuit het kabinet om niet te reizen voor jouw geboekte vakantie?
Reisadviezen27 oktober 2020Reisadvies Canarische Eilanden aangepast naar code geel
Corona16 oktober 2020Coronamaatregelen hebben directe invloed op reisgedrag Nederlanders
ITALIË8 oktober 2020Negatieve PCR-test nu ook verplicht voor Italië
Herfstvakantie5 oktober 2020Italië en Portugal populairste bestemmingen voor de herfstvakantie

Veelgestelde vragen

  • Is er een transfer inbegrepen?
  • Hoe kan ik online inchecken en stoelen reserveren?
  • Is ruimbagage bij mijn reis inbegrepen?
  • Komen er nog extra kosten bij?
  • Welke reisdocumenten heb ik nodig?
Bekijk alle veelgestelde vragen

Hulp nodig?

088 - 7 747 747

lokaal tarief

078 - 482 533

lokaal tarief

ma-vr: 09:00 - 22:00
za-zo: 09:00 - 17:30
Feestdagen: 09:00 - 17:30

Alle aanbiedingen

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:
E-mailadres

Meer dan 750.000 mensen gingen je voor!

En volg ons op social media:
  • VakantieDiscounter op Facebook
  • Volg @VakantieDiscounter op Twitter
  • Volg VakantieDiscounter op Instagram
  • Volg VakantieDiscounter op Pinterest
  • Contact
  • Over ons
  • Blog
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • ANVR
  • SGR
VakantieDiscounter - Copyright 2000 - 2021