Klachten

Service, kwaliteit en de juiste informatievoorziening zijn erg belangrijk voor ons. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat de vakantie tegenvalt en je hierover een klacht wilt indienen. We helpen je hier graag op weg. Want ook correcte klachtafhandeling staat bij ons hoog in het vaandel.

Hoe kan ik een klacht indienen?

We besteden veel zorg & aandacht aan het samenstellen van onze reizen en het selecteren van onze partners. En informatievoorziening staan bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat je niet tevreden bent en een klacht wilt indienen. Je leest hier alles over de mogelijkheden. Heb jij een klacht tijdens de […]

Wat moet ik doen als de accommodatie tegenvalt?

Onze reizen worden met veel zorg samengesteld, evenals de informatie die wij vooraf beschikbaar stellen. Helaas kan het altijd zo zijn dat de accommodatie niet aan de verwachting voldoet. Wat nu? Welke klacht heb je over de accommodatie? Wanneer wij klachten binnenkrijgen, is dit om uiteenlopende redenen. De meest voorkomende vind je hieronder. We hopen […]

Ik ben niet tevreden over de klachtafhandeling, wat nu?

We besteden veel zorg & aandacht aan het samenstellen van onze reizen en het selecteren van onze partners. En informatievoorziening staan bij ons hoog in het vaandel, evenals het correct afhandelen van klachten. Maar wat als je nu niet tevreden bent over onze klachtafhandeling? Hoe werkt het wanneer ik een klacht indien? Het beste is […]

Wat moet ik doen als ik op de plaats van bestemming een klacht heb?

Voor ons is er één belangrijk hoofddoel; jou optimaal laten genieten van je vakantie. Het liefst zonder klachten, maar dat kan helaas wel gebeuren. Wat je dan moet doen? We leggen het graag aan je uit! Wie is het lokale aanspreekpunt bij klachten? Als online reisbureau zijn wij voor en na jouw vakantie het directe […]