Boekingen

Kan ik een preferentie toevoegen?

Een preferentie is een wens tijdens jouw vakantie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een babybedje bij te boeken. Wij zullen ons inspannen om uw aanvraag voor een preferentie te honoreren, maar kunnen dit niet garanderen. Voorkeuren kunnen worden aangegeven in het opmerkingenveld. Mocht deze niet worden weergegeven dan dient er te allen tijde telefonisch contact […]

Hoe betrouwbaar is dé VakantieDiscounter?

We kunnen heel hoog van de toren blazen en zeggen dat we betrouwbaar zijn, maar is dat objectief…? Nee. We laten dus liever het woord aan onze reizigers, die samen al meer dan 10.000 reviews en ervaringen hebben ingezonden op Trustpilot, de onafhankelijke review- en ervaringen website. Hier kun je lezen hoe zij de reizen, […]

Hoe kan ik mijn reis annuleren?

Een reis kan uitsluitend schriftelijk en door de hoofdboeker worden geannuleerd per e-mail via klantenservice@vakantiediscounter.nl. Vermeld hierbij het reserveringsnummer (beginnend met een V) in het onderwerp veld. Telefonisch een reis annuleren is helaas niet mogelijk. Eventuele annuleringskosten worden berekend volgens de voorwaarden van de uitvoerende touroperator. Houd er rekening mee dat als een verzoek tot […]

Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?

De namen op de reisbescheiden dienen overeen te komen met de namen zoals vermeld in het paspoort. Verkeerde melding bij reservering kan reden zijn tot naamswijziging. Achteraf een naam wijzigen kan door contact op nemen met onze klantenservice via 0900 – 7 747 400 (lokaal tarief). Houd rekening met mogelijke kosten vanuit de touroperator en […]

Hoe kan ik mijn reis wijzigen?

Wij proberen zoveel mogelijk aan een verzoek om een reis te wijzigen te voldoen, waar mogelijk met beperkte kosten. Echter, in veel gevallen is het kosteloos van een reis wijzigen niet mogelijk. Kosten kunnen variëren en hangen o.a. af van de aard van de wijziging (bijv. naam, geboortedatum of geslacht), reistype en reisduur. Houd rekening […]

Wat zijn de kosten voor het annuleren van mijn reis?

Kosten van annuleren hangen vooral af van het moment van annuleren. Sinds 1 april 2016 zijn deze niet meer vermeld in de ANVR voorwaarden; de verschuldigde annuleringssom verschilt per uitvoerende touroperator. Deze voorwaarden vind je terug in de boekingsbevestiging. Naast de annuleringskosten van de touroperator, rekent Dé Vakantiediscounter bij annuleringen € 25,- tot € 50,- […]

Kan ik een optie nemen op een reis?

Vanwege grote drukte is het op dit moment niet mogelijk een optie te nemen op een reis. Het is nog niet bekend wanneer wij deze optie weer gaan bieden.

Wat betekent de code bij het kamertype?

1KA – 1 Kamerappartement/Studio 2KA – 2 Kamerappartement 1KB – 1 Kamerbungalow KS – Stacaravan KV – Kamervilla KW – Kamerwoning PK – Persoonskamer JS – Juniorsuite FK – Familiekamer BZ – Bergzicht DZ – Dalzicht LZ – landzijde ZY – Zijzeezicht ZZ – Zeezicht

Wat betekent de code bij verzorging?

Dé VakantieDiscounter biedt reizen aan met verschillende verzorgingsniveaus. Denk hierbij aan logies, half pension of all inclusive. In veel gevallen zullen wij dit voluit schrijven, maar het kan ook voorkomen dat onderstaande afkortingen terugkomen op onze website. We hebben daarom de bekendste op een rij gezet: LG – Logies LO – Logies en ontbijt HP […]