Acrotel Lily Ann Boutique Hotel

Accommodation preview photo
9.3 Fantastisch
344 beoordelingen
Acrotel Lily Ann Boutique Hotel
9.3 Fantastisch
344 beoordelingen

Vergelijk de laagste prijzen:

Accommodation preview photo
Over deze accommodatie:

Acrotel Lily Ann Boutique Hotel

Onderstaande beschrijving is automatisch vertaald en kan onvolkomenheden bevatten. De originele beschrijving kunt u vinden na deze vertaalde tekst.Laag:
  • Aan het strand: Elia
  • naar het centrum: Nikiti, ca. 9 km
  • naar het centrum: Neos Marmaras, ca. 11 km
  • rustig, landelijk, buiten het resort
  • Zand-/kiezelstrand: parasols, ligstoelen


Uitrusting:
  • Officiële landcategorie: 3 sterren
  • Bouwjaar: 1996, laatste renovatie: 2021
  • Aantal verdiepingen in het hoofdgebouw: 3, Aantal wooneenheden: 35
  • Betaalmethoden: American Express, MasterCard, Visa, Girocard
  • Parkeren, onbewaakt
  • Receptie/Receptie
  • Lobby, Airconditioning, Kluisje, Wekdienst
  • Wi-Fi, in het hele pand
  • Lounge, tv-kamer
  • 1 à la carte restaurant
  • 1 rookvrij buffetrestaurant
  • Snackbar, bar
  • Medische dienst, Roomservice (tegen betaling), Autoverhuur (in het hotel, tegen betaling)
  • 1 zwembad: zoet water, parasols, ligbedden


Kinderen:
  • Kinderbad (buiten): zoet water
  • Kinderstoelen in het restaurant
  • Kamerfaciliteiten: Babybedje (tegen betaling, op aanvraag)


Tips en hints:
  • Toeristenbelasting ter plaatse te betalen


Let op:Toeristenbelasting - Klimaatbestendigheidsheffing
Voor Griekenland zal volgens het huidige besluit van de Griekse regering een klimaatweerbaarheidsheffing worden geheven voor verblijven vanaf 1 januari 2024. Deze belasting vervangt de vorige toeristenbelasting.
De belasting wordt door de hoteliers in rekening gebracht bij aankomst of vertrek van de gasten.
De hoogte van de klimaatbestendigheidsheffing is gebaseerd op de officiële landcategorie van de accommodatie, niet op de classificatie van de touroperator.
Verblijf van maart tot oktober
Voor 1- en 2-sterrenaccommodaties bedraagt de belasting per kamer/nacht 1,50 euro (ca. 1,65 CHF).
Voor een 3-sterrenaccommodatie bedraagt de belasting per kamer/nacht € 3,00 (ca. CHF 3,30).
Voor 4-sterrenaccommodatie bedraagt de belasting per kamer/nacht € 7,00 (ca. CHF 7,70).
Voor 5-sterrenaccommodaties bedraagt de belasting per kamer/nacht € 10,00 (ca. CHF 11,00).
Verblijf van november tot februari
Voor 1- en 2-sterrenaccommodaties bedraagt de belasting per kamer/nacht € 0,50 (ca. CHF 0,65).
Voor een 3-sterrenaccommodatie bedraagt de belasting per kamer/nacht € 1,50 (ca. CHF 1,65).
Voor een 4-sterrenaccommodatie bedraagt de belasting per kamer/nacht € 3,00 (ca. CHF 3,30).
Voor 5-sterrenaccommodaties bedraagt de belasting € 4,00 per kamer/nacht (ca. CHF 4,50).
Wijzigingen voorbehouden.

Tweepersoonskamer Superior Uitzicht op de Tuin (DSG):
  • 21-25 m², tweepersoonskamer, superior, woon-/slaapkamercombinatie, douche, haardroger, airconditioning, individueel instelbaar, minibar tegen betaling, kluis, satelliet-tv, koffie/thee


Tweepersoonskamer Superior Zeezicht (DSM):
  • 26-30 m², tweepersoonskamer, superior, direct uitzicht op zee, gecombineerde woon-/slaapkamer, douche, haardroger, airconditioning, individueel instelbaar, minibar tegen betaling, kluis, satelliet-tv, koffie/thee


Catering:
  • Ontbijt: Buffet
  • Halfpension: ontbijt (buffet), diner (buffet)


Opmerking over Rail & Fly: Rail&Fly is geldig bij het boeken van een pakketreis vanaf alle Duitse luchthavens en Basel en Salzburg voor aankomst en vertrek binnen het Duitse routenetwerk van Deutsche Bahn (2e klas).

Geldigheidsduur: Deze specificatie is geldig van 1.3.2025 tot 30.11.2025 (Zomercatalogus 2025).

Speciale hygiënemaatregelen
Algemeen
  • Regels voor social distancing
  • Hygiëne beschermende wanden
  • Dispenser voor ontsmettingsmiddel
  • Mondkapjesplicht
  • Verhoogde schoonmaakmaatregelen
  • Gezondheidscontroles van het personeel
  • Hygiënetraining voor het personeel
  • Aanvullende hygiënemaatregelen in de horeca
  • Extra veiligheidsmaatregelen in de horeca
  • Handhygiënetraining voor personeel
  • Beschermingsmiddelen voor personeel
  • Gebruik van in de handel verkrijgbare ontsmettingsmiddelen
Kamer
  • Verhoogde schoonmaak
Diensten
  • Contactloos in- en uitchecken
  • Beschermende maskers voor gasten (gratis)
  • Desinfectie van plastic sleutelkaarten
  • Beschermingsmiddelen voor gasten

Informatie over de speciale hygiënemaatregelen wordt rechtstreeks door de hotelexploitant verstrekt. Noch de organisator, noch GIATA aanvaarden enige aansprakelijkheid voor de actualiteit en juistheid van de informatie.Originele tekst:Lage:
  • direkt am Strand: Elia
  • zum Ortszentrum: Nikiti, ca. 9 km
  • zum Ortszentrum: Neos Marmaras, ca. 11 km
  • ruhig, ländlich, außerhalb des Ortes
  • Sand-/Kieselstrand: Sonnenschirme, Liegen


Ausstattung:
  • offizielle Landeskategorie: 3 Sterne
  • Baujahr: 1996, letzte Renovierung: 2021
  • Anzahl Etagen im Hauptgebäude: 3, Anzahl Wohneinheiten: 35
  • Zahlungsmöglichkeiten: American Express, MasterCard, Visa, Girocard
  • Parkplatz, unbewacht
  • Empfang/Rezeption
  • Lobby, Klimaanlage, Hotelsafe, Weckdienst
  • WLAN, in der gesamten Anlage
  • Aufenthaltsraum, Fernsehraum
  • 1 À-la-carte-Restaurant
  • 1 Buffetrestaurant: Nichtraucherzone
  • Snackbar, Bar
  • Medizinischer Service, Roomservice (kostenpflichtig), Autovermietung (im Hotel, kostenpflichtig)
  • 1 Pool: Süßwasser, Sonnenschirme, Liegen


Kinder:
  • Kinderpool (außen): Süßwasser
  • Hochstühle im Restaurant
  • Zimmerausstattung: Babybett (kostenpflichtig, auf Anfrage)


Tipps & Hinweise:
  • Tourismussteuer zahlbar vor Ort


Bitte beachten: Tourismussteuer - Abgabe für Klimaresilienz
Für Griechenland wird bei Aufenthalten ab dem 1.1.2024 nach aktuellem Beschluss der griechischen Regierung eine Abgabe für Klimaresilienz erhoben. Diese Abgabe ersetzt die bisherige Tourismussteuer.
Die Abgabe wird von den Hoteliers bei der An- oder Abreise der Gäste in Rechnung gestellt.
Die Höhe der Abgabe für Klimaresilienz richtet sich nach der offiziellen Landeskategorie der Unterkunft, nicht nach der Klassifizierung des Reiseveranstalters.
Aufenthalt von März bis Oktober
Für 1- und 2-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 1,50 Euro (ca. 1,65 CHF).
Für 3-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 3,00 € (ca. 3,30 CHF).
Für 4-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 7,00 € (ca. 7,70 CHF).
Für 5-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 10,00 € (ca.11,00 CHF).
Aufenthalt von November bis Februar
Für 1- und 2-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 0,50 € (ca. 0,65 CHF).
Für 3-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 1,50 € (ca. 1,65 CHF).
Für 4-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 3,00 € (ca. 3,30 CHF).
Für 5-Sterne-Unterkünfte beträgt die Abgabe pro Zimmer/Nacht 4,00 € (ca. 4,50 CHF).
Änderungen vorbehalten.

Doppelzimmer Superior Gartenblick (DSG):
  • 21-25 qm, Doppel, Superior, kombinierter Wohn-/Schlafraum, Dusche, Haartrockner, Klimaanlage, individuell regulierbar, Minibar kostenpflichtig, Safe, TV (Sat-TV), Kaffee/Tee


Doppelzimmer Superior Meerblick (DSM):
  • 26-30 qm, Doppel, Superior, Meerblick (direkt), kombinierter Wohn-/Schlafraum, Dusche, Haartrockner, Klimaanlage, individuell regulierbar, Minibar kostenpflichtig, Safe, TV (Sat-TV), Kaffee/Tee


Verpflegung:
  • Frühstück: Buffet
  • Halbpension: Frühstück (Buffet), Abendessen (Buffet)


Hinweis zu Rail & Fly: Rail&Fly gültig bei Buchung einer Pauschalreise ab allen deutschen Flughäfen sowie Basel und Salzburg zur An- & Abreise innerhalb des deutschen Streckennetzes der Deutschen Bahn (2. Klasse).

Gültigkeitszeitraum: Diese Leistungsbeschreibung ist gültig vom 1.3.2025 bis 30.11.2025 (Sommerkatalog 2025).

Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln
  • Hygiene-Schutzwände
  • Desinfektionsspender
  • Maskenpflicht
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Hygiene-Training für Personal
  • Zusätzliche Hygienemaßnahmen in der Gastronomie
  • Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie
  • Schulung für Handhygiene beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
Zimmer
  • Verstärkte Zimmerreinigung
Services
  • Kontaktloser Check-In/-Out
  • Schutzmasken für Gäste (ohne Gebühr)
  • Desinfektion von Plastikschlüsselkarten
  • Schutzausrüstung für Gäste

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
De informatie over deze reis kan afwijken per vertrekdatum. Exacte informatie over verzorging, kamers, transfers e.d. krijg je na het controleren van de door jou geselecteerde reis.

Faciliteiten

Algemeen

  • Airco
  • Bar
  • Koelkast
  • Zwembad buiten
  • Parkeerplaats
  • Restaurant
  • Kluisje
  • Wifi

Activiteiten

  • Fietsverhuur

Kinderen

  • Speeltuin

Thema

  • Kleinschalig
Disclaimer: dé VakantieDiscounter besteedt veel zorg en aandacht aan het up-to-date houden van deze informatie. Echter, zowel faciliteiten als eventuele kosten veranderen met grote regelmaat. Aan dit overzicht kunnen daarom geen rechten worden ontleend.

Weer & klimaat

  • JAN
    13max
    4 uur
    10 dgn
    18
  • FEB
    13max
    5 uur
    10 dgn
    16
  • MRT
    16max
    6 uur
    8 dgn
    17
  • APR
    20max
    8 uur
    7 dgn
    18
  • MEI
    26max
    10 uur
    4 dgn
    19
  • JUN
    31max
    11 uur
    1 dgn
    22
  • JUL
    35max
    12 uur
    -
    1 dgn
    25
  • AUG
    36max
    11 uur
    1 dgn
    26
  • SEP
    29max
    9 uur
    2 dgn
    27
  • OKT
    23max
    7 uur
    6 dgn
    22
  • NOV
    18max
    5 uur
    9 dgn
    21
  • DEC
    14max
    4 uur
    12 dgn
    18
Bron: KNMI Climate

Omgeving

Klantbeoordelingen

Klanten waarderen Acrotel Lily Ann Boutique Hotel met:

9.3 Fantastisch
uit 344 beoordelingen
Eten
8.9
Kamers
8.8
Service
9.4
Ligging
9.2
Ontbijt
8.6
Netheid
9.5

    Daarom boek je bij dé VakantieDiscounter:

    • Gegarandeerd de beste deal
    • Uiteraard géén boekingskosten
    • Zekerheid van ANVR en SGR
    • Zeven dagen per week geopend

    Veilig aangesloten bij:

    Die snapt vakantie.

    4.3 / 5

    Zo'n fijn reisbureau

    Zo'n fijn reisbureau, alles altijd duidelijk omschreven, snelle reactie per...

    Lees verder