Klachten

Wat is de Geschillencommissie Reizen?

Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunnen reizigers tot uiterlijk een jaar na afloop van hun reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie over de Geschillencommissie Reizen op www.sgc.nl.

Mijn vakantie voldoet niet aan mijn verwachting, wat nu?

Onze reizen worden met veel zorg samengesteld evenals de informatie die wij vooraf beschikbaar stellen. Helaas kan het altijd zo zijn dat de accommodatie niet aan de verwachting voldoet. In dit geval is het van belang om dit direct te melden bij de accommodatieverschaffer, de hostess ter plaatse of de touroperator. Als de klacht na […]

Ik ben niet tevreden over de klachtafhandeling, wat nu?

Als een klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, dan is het mogelijk om tot uiterlijk drie maanden na afloop van de reis het geschil schriftelijk voor te leggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. Een […]

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Wij hopen het natuurlijk niet, maar het kan zijn dat je een klacht hebt die je in wilt dienen. Wij van dé VakantieDiscounter staan dan klaar om je een handje te helpen als de accommodatieverschaffer of de reisaanbieder geen oplossing biedt. Een klacht tijdens de reis dient direct gemeld te worden aan de accommodatieverschaffer, de […]